Dzięki tym prostym wskazówkom dotyczącymi fotografii produktowej DIY możesz tworzyć piękne obrazy, aby promować i rozwijać swoją markę — więc na co czekasz? Spróbuj teraz!
Robienie zdjęć produktów telefonem komórkowym może być świetnym sposobem na szybkie i niedrogie tworzenie wysokiej jakości zdjęć w celu promowania produktów.
Jeśli jednak nigdy wcześniej tego nie robiłeś, może to być onieśmielające. W tym poście na blogu podzielimy się sześcioma wskazówkami, które pomogą Ci rozpocząć fotografowanie produktów DIY za pomocą aparatu mobilnego. Omówimy podstawy fotografii produktowej, w tym oświetlenie, kompozycję, edycję, kąty i wiele innych. Pod koniec tego wpisu na blogu powinieneś mieć pewność, że zrobisz własne zdjęcia produktów i twórz angażujące treści, które mogą pomóc w rozwoju Twojej marki.
Tworzenie wysokiej jakości fotografii produktowej z ograniczonym budżetem
Tworzenie wysokiej jakości fotografii produktowej przy ograniczonym budżecie nie jest łatwym zadaniem. Jednak przy odpowiednim sprzęcie i przygotowaniu możliwe jest tworzenie oszałamiających zdjęć bez rozbijania banku. Wysokiej jakości fotografia produktowa może znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe i wydajność sklepu. Odróżnia Cię od konkurencji i daje klientom pewność, której potrzebują, aby dokonać zakupu.
Aby osiągnąć ten poziom fotografii w domu lub przy niskim budżecie, konieczne są pewne elementy niezbędnego sprzętu, takie jak statyw do telefonów lub lustrzanek cyfrowych. Pomoże to zmniejszyć drgania aparatu i zapewni, że wszystkie zdjęcia są wyraźne, ostre i ostre. Oświetlenie odgrywa również kluczową rolę w tworzeniu obrazów dobrej jakości. Jeśli naturalne światło nie jest dostępne, oświetlenie studyjne może być konieczne z odpowiednim zrozumieniem wcześniej, jak prawidłowo z nich korzystać.
Dobra fotografia produktowa zwykle charakteryzuje się spójnością zdjęć, wyraźnym skupieniem się na produkcie i odpowiednim tłem, którym może być wszystko, od białego papieru/kartonu, a nawet tkaniny, w zależności od rodzaju wyglądu, którego szukasz. Inspiracja z innych sklepów w Twojej branży jest zawsze korzystna, ponieważ wypróbowujesz różne techniki i kąty, aby uchwycić najlepsze możliwe ujęcia dla swoich produktów. Eksperymentuj z ujęciami zbliżeniowymi, a także obrazami całego ciała, aby klienci uzyskali dokładne wrażenie każdego przedmiotu przed podjęciem decyzji o zakupie. Nie zapomnij też o post processingu. Większość dobrych zdjęć wymaga jakiejś formy drobnych poprawek przy użyciu oprogramowania do edycji zdjęć, takiego jak Adobe Photoshop lub Lightroom, po ich wykonaniu!
Tworzenie wysokiej jakości fotografii produktowej nie musi rozbijać banku.
Dzięki odpowiednim badaniom technik stosowanych przez profesjonalistów w połączeniu z niezbędnym sprzętem, takim jak statywy i ustawienia oświetlenia, możesz tworzyć oszałamiające efekty wizualne bez wydawania zbyt dużych pieniędzy!
Podstawy fotografii produktowej dla początkujących
Chcesz rozpocząć pracę z fotografią produktową? Dzięki właściwemu aparatowi mobilnemu, rekwizytom i znajomości kilku podstawowych elementów fotografii każdy może tworzyć wspaniałe zdjęcia swoich produktów. W tej sekcji omówimy podstawy fotografii produktowej dla początkujących, którzy chcą zrobić własne ujęcia.
Pierwszym krokiem do uzyskania świetnych zdjęć produktowych jest zrozumienie Reguły Trzeciego — lekcji fotografii, która uczy wizualizacji kadru jako dziewięciu równych segmentów i umieszczania obiektu na jednym z czterech skrzyżowań między poziomymi i pionowymi liniami. Ta zasada pomaga wzbudzić wizualne zainteresowanie zdjęciami, kierując wzrokiem widza wokół kadru.
Kolejnym kluczowym elementem podczas konfigurowania ujęcia jest użycie rekwizytów, które umieszczają produkt w kontekście, ale nie przesadzają. Zachowaj prostotę — użyj wystarczającej liczby rekwizytów, które mają sens dla tego, co fotografujesz, ale nie odwracaj uwagi od głównego tematu: produktu!
Po wykonaniu kilku zdjęć aparatem mobilnym nadszedł czas, aby edytować je za pomocą narzędzi takich jak Adobe Photoshop lub VSCO Cam, które mają zaawansowane narzędzia organizacyjne, dostosowania i opcje drukowania. Możesz także sprawdzić Canva, która oferuje tysiące dobrze zaprojektowanych szablonów, elementów i zdjęć w jednym miejscu i ma potężny edytor zaprojektowany specjalnie dla początkujących. Możesz także zapoznać się z samouczkami YouTube, takimi jak ten autorstwa ekspertów, które oferują świetne treści dotyczące podstaw fotografii produktowej specjalnie dostosowane do tych, którzy rozpoczynają własne projekty.
Postępując zgodnie z krokami — rozumiejąc zasady kompozycji, takie jak „reguła trzeciego”, używając kontekstowych rekwizytów, które nie przytłaczają głównego tematu, i edytując za pomocą pomocnego oprogramowania — każdy może tworzyć piękne obrazy przedstawiające swoje produkty!
Rozwijaj swoją markę dzięki angażującemu blogowi.
Tworzenie angażującego bloga to świetny sposób na rozwój marki. To skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, budowanie tożsamości marki i tworzenie relacji z czytelnikami. Jeśli chodzi o tworzenie udanego bloga, jest kilka kluczowych punktów, o których powinieneś wiedzieć.
Przede wszystkim starannie dobieraj tematy, które są istotne dla Twojej grupy docelowej, aby mogli zyskać na wartości z ich czytania. Twórz treści, które są zwięzłe, interesujące i zabawne, aby czytelnik był zaangażowany w cały post. Optymalizuj posty za pomocą słów kluczowych, aby można je było łatwo znaleźć w Internecie poprzez wyszukiwania i na platformach mediów społecznościowych, co zwiększy widoczność Twojego bloga, a także zwiększy ruch w jego kierunku, gdy zostaną udostępnione na innych kanałach.
Oprócz tworzenia treści SEO, które rezonują z czytelnikami, ważne jest, aby wspierać znaczące rozmowy między czytelnikami w sekcji komentarzy każdego postu, aby mogli odnosić się bezpośrednio do tego, co zostało omówione w artykule; powinno to zachęcić również do dalszego zaangażowania nowych czytelników! Pamiętaj, że blogowanie wymaga spójności ze względu na długoterminowe skutki. Jeśli to konieczne, rozbij duże kawałki na wiele części w ciągu różnych dni zamiast jednego kawałka na raz. Dobrym sposobem na obejście tego może być planowanie postów z wyprzedzeniem za pomocą zautomatyzowanych narzędzi, takich jak Joomla!
Ważne jest również monitorowanie analiz, takich jak wyświetlenia stron i unikalnych użytkowników na sesję, aby dokładnie śledzić wskaźniki sukcesu i określić, które elementy wymagają poprawy na podstawie te spostrzeżenia przed ponowną korektą w przyszłości (np. dostosowanie tytułów/nagłówków). Wreszcie, ale najważniejsze, promuj swojego bloga w różnych innych kanałach cyfrowych, w tym biuletynach e-mailowych i mediach społecznościowych, aby obserwujący mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i regularnie publikowanymi tam informacjami. Pomoże to zapewnić maksymalną ekspozycję wśród współpracowników/klientów itp. którzy być może wcześniej o tym nie wiedzieli.
Wniosek
Fotografia produktowa to świetny sposób na zaprezentowanie swoich produktów w najlepszym świetle i przyciągnięcie większej liczby klientów. Fotografowanie produktów DIY można wykonać z ograniczonym budżetem za pomocą aparatu mobilnego. Z pewną praktyką możesz robić wspaniałe zdjęcia, które pomogą Ci rozwinąć Twoją markę. Od zrozumienia podstaw kompozycji i oświetlenia po używanie rekwizytów, edycję i promowanie bloga, ważne jest, aby pamiętać o wszystkich szczegółach związanych z tworzeniem wysokiej jakości zdjęć Twoich produktów. Dzięki tym wskazówkom możesz zacząć robić piękne zdjęcia swoich produktów. Nie czekaj dłużej!
Komentarze
Prześlij komentarz